Příměstský tábor 2016

Ještě se ani nestihla na louce zazelenat tráva po letním táboře, a už tu byl další, tentokráte tábor příměstský. V pondělí 1. srpna ráno, se v klubovně sešlo 14 dětí a 3 vedoucí, kteří pro ně měli připravený pětidenní program.
Sešli se děti ze všech koutů naší vesnice i pár přespolních a tak byly na místě na úvod seznamovací hry. Bang!, Na upíra, či deka a jména byla jasná všem. Do oběda jsme ještě stihli pár her v Hrušovanském parku a po obědě jsme vyrazili do toho Židlochovského, vyzkoušet klasickou táborovou hru číslovanou. Nakonec se děti do hry tak zapálily, že dostat je na svačinu bylo téměř nemožné.
V úterý nás na své základně přivítali profesionální hasiči v Židlochovicích, ukázali nám svoji techniku i vybavení a vysvětlili nám, jak vše probíhá od ohlášení požáru až po jeho likvidaci. Nakonec jsme viděli i sjíždějícího hasiče po tyči. Po obědě jsme se vrátili do klubovny vyrobit si postavičky z květináčků a než jsme se nadáli, bylo odpoledne pryč a my se museli rozejít do svých domovů.
V půli příměšťáku nás čekala návštěva Kozího hrádku, zatopeného lomu a Svatého kopečku. Ano, je řeč o Mikulovu, kam vedl náš středeční celodenní výlet. Po náročné cestě autobusem jsme posilnili a poté vylezli na Kozí hrádek porozhlédnout se po Mikulovu. Počasí bylo parádní a tak přišla vhod i koupačka v lomu kousek za Mikulovem. Na závěr nás čekal přechod Svátého kopečku. Nahoře jsme se zakoukali a nakonec jsme museli spěchat, abychom stihli autobus domů, ale podařilo se.
Nadcházející dopoledne jsme si užívali na kolech, vyrazili jsme bažantnicí, směr Uherčice, jelo se pěkně a tak jsme na oběd ve školce dorazili včas. Slunce pálilo jak ďas, a tak o dalším programu nebyl pochyb. U rybníka jsme nafoukli rafty a nalodili se. Řádění ve vodě nás vyčerpalo, že jsme málem nezvládli dopádlovat zpět na břeh proti větru. Rozešli jsme se domů, ale tím čtvrteční program ještě neskončil. V 19.00 byl pro odvážné sraz u klubovny. Zahráli jsme nějaké hry, opekli buřta na večeři a večer dali za vděk odpočinku u animáku Megamysl. Spát se šlo brzy, abychom byli fit na další den.
Ani jsme se nenadáli a byl tu pátek, závěrečný den. Do oběda jsme pokořili Výhon i s rozhlednou. Poslední chvíle jsme si zpříjemnili hrami v lesoparku. V 16.00 jsme se rozloučili, popřáli si hezký zbytek prázdnin a po příjemně stráveném týdnu se rozešli domů. Velký dík patří paní Suchánové, kuchařce ze školky, která pro nás po celý týden připravovala vynikající svačinky i obědy.